Benieuwd naar onze hoogtepunten van 2018/2019? Lees het jaarverslag!

Wednesday 09 October 2019

Het nieuwe schooljaar is allang weer begonnen, maar wij blikken nog even terug op het vorige schooljaar. Wat was dat een prachtig jaar voor stichting Jong Ondernemen. We bereikten een record aantal jongeren (mede dankzij hulp van onze partners, begeleiders en docenten, dank daarvoor!), waren volop in het nieuws, kregen een nieuwe directeur en organiseerden weer veel mooie evenementen. Benieuwd naar alle hoogtepunten? Je vindt ze in ons jaarverslag.

Naast de hoogtepunten hebben we onder meer ook vier leuke interviews gehad met oud-deelnemers, vertellen we meer over onze programma's en zetten we een aantal mensen in het zonnetje. Kortom, genoeg leuks om te lezen!

Je downloadt het jaarverslag als PDF door te klikken op onderstaande afbeelding. Door in de inhoudsopgave op een hoofdstuk te klikken, verplaatst de pagina automatisch naar het betreffende hoofdstuk.

We willen iedereen nogmaals bedanken voor het geweldige schooljaar 2018/2019. Op naar een nóg mooier schooljaar!

Vragen

Heb je vragen naar aanleiding van het jaarverslag? Stuur dan een mail naar klantenservice@jongondernemen.nl of bel naar 070-3490150.

« Back