Benieuwd naar onze hoogtepunten van 2018/2019? Lees het jaarverslag!

woensdag 09 oktober 2019

Het nieuwe schooljaar is allang weer begonnen, maar wij blikken nog even terug op het vorige schooljaar. Wat was dat een prachtig jaar voor stichting Jong Ondernemen. We bereikten een record aantal jongeren (mede dankzij hulp van onze partners, begeleiders en docenten, dank daarvoor!), waren volop in het nieuws, kregen een nieuwe directeur en organiseerden weer veel mooie evenementen. Benieuwd naar alle hoogtepunten? Je vindt ze in ons jaarverslag.

Naast de hoogtepunten hebben we onder meer ook vier leuke interviews gehad met oud-deelnemers, vertellen we meer over onze programma's en zetten we een aantal mensen in het zonnetje. Kortom, genoeg leuks om te lezen!

Je downloadt het jaarverslag als PDF door te klikken op onderstaande afbeelding. Door in de inhoudsopgave op een hoofdstuk te klikken, verplaatst de pagina automatisch naar het betreffende hoofdstuk.

We willen iedereen nogmaals bedanken voor het geweldige schooljaar 2018/2019. Op naar een nóg mooier schooljaar!

Vragen

Heb je vragen naar aanleiding van het jaarverslag? Stuur dan een mail naar klantenservice@jongondernemen.nl of bel naar 070-3490150.

'Mijn leerlingen versterken elkaar. Zij leggen tijdens het programma de basis om later in hun leven topondernemer te worden.'

Wiclef Poesiat
Docent van het jaar 2017
Lyceum Schravenlant

'Ik begeleid met veel plezier en geniet er van om te zien hoe de studenten mijn tips en opmerkingen toepassen in hun eigen praktijk. Dat geeft mij weer een extra ‘boost’ voor mijn eigen werkzaamheden!'

Gijs den Engelsman
Performance Matters
Begeleider sinds 2015
Lees Gijs' verhaal als begeleider

'Student company Easy World is nu ook officieel een start-up. Ik dank Jong Ondernemen zeer voor deze leerervaring.'

Peter Mikhail

Student Company Easy World
Haagse Hogeschool

"AT&T hecht veel waarde aan haar samenwerking met Jong Ondernemen om studenten te helpen hun talenten te ontdekken en zich voor te bereiden op een professioneel leven. ‘Leaders for a Day’ is een fantastische manier om dat te doen."

Paul Floris
Director, Global Managed Services