Themales Koningsdag: Koning(in) van de vrijmarkt!

27 april is het Koningsdag, dé verjaardag van koning Willem-Alexander. Met deze themales ontdek je samen met jouw leerlingen hoe je op deze dag op een leuke en leerzame manier kunt ondernemen. De themales is geheel kosteloos en makkelijk en snel in te zetten in jouw les. Perfect voor 1 of 2 uur!

Vraag de gratis themales aan en je ontvangt direct de gegevens om aan de slag te gaan.

agsdix-fas fa-check

Geheel kosteloos

agsdix-fas fa-check

Speelt in op de actualiteit

agsdix-fas fa-check

Themales voor 1 of 2 uur

Vraag nu de themales Koningsdag aan

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Themales ontvangen*
Laatste updates ontvangen

Leer jouw klas ondernemen

Wil jij jouw leerlingen kennis laten maken met ondernemerschap? Ga aan de slag met de Koningsdagles van Jong Ondernemen. De leerlingen gaan op een creatieve manier aan de slag met hun eigen “ondernemingsplan” voor de vrijmarkt. Met deze digitale themales maken ze kennis met ondernemerschap en het opzetten van hun eigen actie.

Hoe werkt het?

De digitale themales Koningsdag is geschikt voor groep 5 tot en met 8 van het basisonderwijs en duurt ongeveer 1 à 2 lesuren. De opdrachten die bij deze les horen zijn zowel individueel als klassikaal te doen. Ze gaan aan de slag met elementen die komen kijken bij verkoop zoals prijs, product en promotie. Het uiteindelijke doel? Een leuke en leervolle les hoe zij de koning(in) van de vrijmarkt kunnen worden! Na afloop van de themales verdienen jouw leerlingen een heus koningsdiploma!

Verdien een koningsdiploma

Sta je te springen om deze themales in jouw klas te geven? Vraag gratis en vrijblijvend de themales Koningsdag aan en ga gelijk aan de slag! Benieuwd welke programma’s Jong Ondernemen nog meer aanbiedt? Bekijk ons gehele aanbod aan extra-curriculaire onderwijsprogramma’s voor het primaire onderwijs.

 

‘Interessant en leuk! Je merkte dat het echt ging leven bij de kinderen.’ ​

Leraar basisonderwijs