Home » Nieuws » Bekijk en lees ons Jaarverslag 2019-2020

10 december 2020
Categorie: Nieuws
Datum: 10 december 2020

Het nieuwe schooljaar is al weer een tijdje bezig, maar wij blikken nog even terug op het vorige schooljaar. Het was een gek jaar, maar ondanks alles hebben we toch een aantal mooie hoogtepunten mogen beleven. Denk bijvoorbeeld aan drie publicaties in het Financieele Dagblad, groot Start-up Festival in Rotterdam Ahoy, online finales Junior en Student Company van het Jaar en de verhuizing van ons kantoor naar B. Amsterdam.

Je leest deze hoogtepunten en natuurlijk meer in ons nieuwste jaarverslag. Hierin vind je ook interviews met PortoMini (winnaar van Junior Company van het Jaar 2020- havo/vwo), Flitsbel (winnaar Student Company van het Jaar 2020 – hbo) en begeleider Harry van Ingen. Harry begeleidt al bijna 30 jaar studenten via Jong Ondernemen, wow! Kortom: genoeg leuks om te lezen.

Je downloadt het jaarverslag als PDF door op onderstaande afbeelding te klikken. In de inhoudsopgave kun je op een hoofdstuk klikken, dan verplaatst de pagina automatisch naar het juiste hoofdstuk.

Veel leesplezier!

Categorie: Nieuws
Datum: 10 december 2020

Misschien vind je dit ook leuk om te lezen

Deel dit bericht met je vrienden!